Garden Impressions suite in de hoofdrol

juni 10, 2018

Hoi allemaal,

Zo aan het begin van de nieuwe catalogus wil ik jullie graag één van de complete suites laten zien waar ook een Nederlandse Stempelset bij hoort. En hij is echt prachtig!


Papiertjes, stempels en een prachtige set met stansen, alles past weer helemaal bij elkaar. Hieronder in de lijst met gebruikte materialen kunnen jullie alles bewonderen.

Ik ben er alvast mee aan het knutselen gegaan en hieronder wat fotootjes van mijn projectjes

Een leuk cadeautasje. En ja... dat lint hoort ook bij de suite!


Een gift card holder met bijpassend envelopje



Een matchbook met een zakje bloemenzaadjes, voor iemand die graag tuiniert.



En als laatste natuurlijk nog een paar kaartjes:




Heb je ook inspiratie gekregen? Hieronder een overzicht van de gebruikte materialen. Als je dat wilt, kan ik deze materialen voor je bestellen. Stuur me dan een mailtje naar mirandab.originals@gmail.com

You Might Also Like

0 reacties