Het is zover!

januari 03, 2018

Hoi allemaal,

Yay!! Bestellen nieuwe catalogus kan vanaf nu!


Dit schattige doosje kun je zelf maken met een stans die vanaf vandaag te beschikbaar is!

In het doosje zitten nog kaartjes met bijpassende enveloppen. Wil je deze ook maken? Geef je dan op voor de workshop Valentijn op 25 januari. Op de pagina workshopprogramma kun je alle informatie vinden om je op te geven.

Je kunt natuurlijk ook de materialen bij mij bestellen en zelf dit leuke doosje maken. De materialen die ik gebruikt heb voor dit doosje zijn:
Het shimmer ribbon komt uit de Sale-a-bration folder en deze kun je gratis uitkiezen als je voor EUR 60,- uit de reguliere catalogi bestelt!

Ik hoop dat je het leuk vond en ik zie je graag weer terug op mijn blog.

You Might Also Like

0 reacties